Blogul oficial - "Exercitii si diete pentru slabit " | Comunitatea membrilor : Inscriere | Autentificare
Loading...

Urmati-ma prin Email

Nu vrei să fii mai subţire, sănătos şi în formă?

Nu vrei să fii mai subţire, sănătos şi în formă?

     În timp ce noi oferim un produs eficient şi natural in pierderea de grăsime, tu iti pui plasture pentru pierderea de grăsime şi de asemenea, ştiu că fără un angajament de la tine pentru a aduce unele modificări stilului
tau de viata, nu vei ajunge la pierderea de grăsime optima. Nu există nici un produs in lume care poate produce pierderea de grăsime în timp ce mănânci şi bei excesiv, şi te deplasezi doar încet de pe canapea la masina sau pe scaunul de birou. Ai nevoie de un program de dieta si exercitii sensibile, care va sprijini produsele pe care le vei folosi pentru a te ajuta la pierderea in greutate.

    
Iată ce sa mananci:

1. O mulţime de legume şi fructe

2. Creşterea aportului de proteine sanatoase. Acesta este modul în care vei construi tesut muscular slab, care, la rândul său, viteze de până metabolismul. Exemple sunt peşte, carne slaba, produse lactate reduse in grăsime , fasole, soia şi produse:

3. Bogate in fibre alimentare. Acestea sunt satisfăcătoare. În această categorie sunt: ​​mazarea, fasolea, cerealele, tarate de piei de cartofi, nuci si seminte, fulgi de ovăz, grâu , 100% produse întregi de grâu coapte, fructe şi legume.

     Poate te ajuta si acest video:





4. Minerale. Calciu si alte minerale ce sunt "armele secrete" impotriva
tesutului adipos din organism. Ele se gasesc in produsele lactate cu continut
scazut de grasimi, peşte mic sau conserve, soia tofu, legume verzi, nuci,
seminte, cereale tarate, si suc de portocale fortificat de calciu.

5. Mănâncă peşte şi grăsimi benefice. Omega-3 acizi graşi nesaturaţi, uneori ulei de peşte, uleiurile si nucile au o grasime buna. Mâncaţi cantităţi moderate de somon, hering, macrou, sardine şi alţi peşti uleiosi. Soia, nuci, seminţe de dovleac sunt, de asemenea, surse excelente de Omega-3.

6. Reduce grasimile nocive - grăsimi saturate şi trans. Acestea nu sunt doar bogate in calorii, ele sunt, de asemenea, încărcate cu acizi graşi dăunătoare care cauzează boala.

7. Mananca intotdeauna un mic dejun adecvat pentru mai multe motive: se va accelera metabolismul dumneavoastră mai devreme în zi şi, atunci când sari peste micul dejun, el face sa poti controla pofta de mancare mai târziu în a doua parte a zilei.

8. Taiati sau eliminati alcool. Este bogat in non-alimente in care se gasesc calorii. Consumul ideal este un pahar de bere sau de vin pe zi.

9. Stai departe de carbohidrati nesolicitati - zahărul şi făina albă sunt criminali dietei în toate.

10. Reduceti treptat consumul de calorii, deoarece dietele extreme şi bruşte provoacă corpul dumneavoastră pentru a se conserva, nu arde calorii, şi incetineste pierderea de grăsime.

11. Gustatiin loc de a manca mese mari. În mod ideal, ar trebui să mănâncati de cinci sau şase ori, mici gustări hrănitoare, în fiecare zi, în loc de mese mari.

12. Mutare! Tu trebuie să faci exercitii pentru a construi tesutul muscular, care arde grasimi. Cel puţin, minim de două până la trei ore pe săptămână, mergeti pe jos, şi veţi observa un impact major asupra pierderii in
greutatea dumneavoastră.

13. Reduce stresul. Ea produce adverse, grăsime producătoare de chimie în corpul dumneavoastră. Încercaţi bai calde, meditatie, respiratie profunda, stretching, masaj, rugăciune şi odihnă.

14. Ieşi afară în soare, cel putin 20 de minute pe zi - ajuta ca vitamina D si soarele, sa lucreze cu calciu pentru sănătatea ta şi sa controleze grasimea.

     Sper ca ai inteles si ai sa iti schimbi stilul de viata.
Loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te rugam sa ne povestesti daca si/sau cum te-au ajutat informatiile din aceasta pagina. Asteptam sugestiile si/sau observatiile tale. Multumim.

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...