Blogul oficial - "Exercitii si diete pentru slabit " | Comunitatea membrilor : Inscriere | Autentificare
Loading...

Urmati-ma prin Email

Fitness si Principiile acesteia

Fitness si Principiile acesteia

      Aproape oriunde te duci astăzi, sunt abordate moduri cu privire la sănătate şi fitness exercitii fizice. Faptul
că un procent mare de americani sunt considerati obezi a contribuit la creşterea de marketing de dieta, de fitness fizice, şi de produse sănătoase. In fieare zi va unt amintite cite ceva de sănătate şi de fitness la   televizor, in reviste, la radio, ştiri, de la locul de muncă, aproape oriunde te duci, veţi vedea ceva despre starea fizică.

      Cu toate aceste tulburatoare stiri cu privire la o sala de fitness, vaţi alăturat unei echipe şi ati început drumul spre fitness? Dacă nu aici este o scurtă descriere a standardelor de aptitudini fizice şi de ceea ce se poate face cu privire la nivelul actual de fitness.

      Cei mai multi experti sunt de acord, ca există cinci componente de bază ale fitness-ului. Acestea sunt:



1) Aerobic anduranta-ta la nivel de rezistenta aerobica, care măsoară capacitatea dvs. de a face activitatea de moderat-intensa pe o perioadă de timp. Este o măsură, de modul în care eficient, inima si plamanii lucreaza impreuna pentru a furniza oxigen corpului in timpul efortului si exercitiilor fizice. Acesta componenta de fitness este, de asemenea, numita si fitness-aerobic.

2) Anduranta-musculara măsurata de anduranta, arata nivelul tau de fitness de capacitatea dumneavoastră de a deţine o anumită poziţie pentru o perioada sustinuta de timp sau repeta o mişcare de mai multe ori. Un exemplu ar putea fi de a ridica o greutate de cinci kilograme De 20 de ori consecutiv.

3) Forţa musculara arata capacitatea de a exercita o forţă maximă. Este posibil să ai o putere mai mare musculara într-o zonă, decât alta. De exemplu, este posibil să aveţi o mare putere în braţe, în timp ce sunteti lipsit de putere în picioare. Un exemplu ar putea fi de ridicare a unei greutati, eventual, cit se poate ridica.

4) Flexibilitatea de fitness măsoară capacitatea de a face o gama completă de mişcari sau de elasticitate
musculara. Acesta arata modul în care eşti flexibil.



       Uitate la acest video:



5) Compoziţia. Acest zonă de fitness măsoara proporţia de grăsime în corpul dumneavoastră în comparaţie cu osul si musculatura. Ea nu se referă la greutatea în kilograme sau forma ta.

      Dacă eşti slab, în ​​orice zonă sau ai nevoie pentru a începe un general consolidat,Plan de fitness, există, în principiu trei zone de exerciţii ar trebui sa te concentrez asupra de a face îmbunătăţiri. Ele întind,
activitatea aerobica, şi puterea de formare. Fiecare dintre aceste domenii este foarte important pentru nivelul de fitness general. O dieta sanatoasa de asemenea, contribuie foarte mult la nivelul de fitness general.

      Amintiţi-vă, nu este niciodată prea târziu pentru a îmbunătăţi nivelul de fitness. Indiferent de nivelul tau de fitness fizic, varsta, sau de lungime in timp, nu este niciodată prea târziu pentru a începe şi a menţine o rutina de fitness buna. Corpul tau este proiectat pentru a fi modelat. Dacă nu-l folosesti, il vei pierde. Aceasta este doar atit de simplu.

      Site-urile serioase, raspund la email-uri si dau intodeauna reply la comentarii.

      Luati in considerare sfaturile de mai sus atunci cind este vorba de sanatate dvs..

    
Loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te rugam sa ne povestesti daca si/sau cum te-au ajutat informatiile din aceasta pagina. Asteptam sugestiile si/sau observatiile tale. Multumim.

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...