Blogul oficial - "Exercitii si diete pentru slabit " | Comunitatea membrilor : Inscriere | Autentificare
Loading...

Urmati-ma prin Email

Exerciţii oriunde şi oricând

Exerciţii oriunde şi oricând

     Aceste tipuri de exercitii, în general, face ca organismul tau sa fie puternic si ferm. Nu conteaza, exercitarea pentru clădire musculara sau body-building, aceste exerciţii sunt la îndemână şi ajuta foarte mult.

     Aici sunt câteva exerciţii oricând şi oriunde: -

a) Crunch

Intinde-te pe podea, pe spate, cu picioarele pe canapea sau ceva. Acorda un sprijin la nivelul gatului, cu ajutorul pernei. Aşezaţi-vă fesele cât mai aproape posibil de canapea. A bloca coatele. Acum, ridica incet capul de pe sol la doar câţiva centimetri. Ţineţi pe poziţie ridicată timp de 2 secunde şi apoi revin-o încet.

Repeta acest exercitiu de 20 de ori pentru a face un set. Acum se vor construi cu adevărat muschii abdominali si vei si simti.

                                                                                        

b) Creşterea degetele de la picioare şi apoi coboară.

Stand pe o podea, cu degetele de la picioare îndreptate stai pe ceva pentru a te echilibra. Acum foarte incet, ridica degetele de la picioare cât mai mult posibil. Stai timp de 2 secunde şi revin-o în jos foarte uşor şi încet.
Repeta de 20 de ori pentru a face un set.

c) Push up-uri

Intinde-te pe podea cu fata spre podea, cu greutatea corpului pe palme.Acum incet, impinge corpul pana cind ai spatele drept şi spre înainte. Ţine 2 secunde şi apoi încet adu corpul înapoi în poziţia iniţială.

Repeta de 5-10 ori la început şi apoi să încerci să practici acest exerciţiu de 20 de ori pe set.

d) De perete sprijinit

Stai drept, cu spatele lla perete. Acum, mutaţi uşor corpul dumneavoastră până la poziţia de şezut.
Asiguraţi-vă că spatele este în continuare sprijinit de perete. Stai pina la 15 de secunde şi apoi deplasează-te uşor în sus si păstreaza spatele de perete din nou.

Repeta de 5-10 ori la început şi apoi să încerci să practici acest exerciţiu de 20 de ori pe set.

     Banda de alergare este o altă opţiune importantă, care lucreaza pentru tine 24/7 şi 12 luni pe an, chiar şi cînd ploua, sau este iarna, zapada, soare. Aflaţi mai multe despre benzile de alergare şi de modul de a face utilizarea optimă sau de al cumpara.

     Acum, permiteţi-mi să vă dau secretul meu magic, pentru a fi de succes în a pierde în greutate, câştigă musculatura, cu fitness general: coerenţa + varietate = eficienţa in rezultate tot timpul! In fiecare zi antrenament afară, amintiţi-vă, este vorba despre imaginea de ansamblu. Este vorba despre
termen lung. Este vorba despre a fi eficient!

     Găsiţi un exerciţiu de rutină pe care stiti că, sunteţi pe ceva!

     Avem o viata extraordinara! 

- Simţiţi-vă liber să utilizati acest ghid si de a citi şi a scrie comentarii la comentarii cu fitness.

     Site-urile serioase, raspund la email-uri si dau intodeauna reply la comentarii.

     Luati in considerare sfaturile de mai sus atunci cind este vorba de sanatate dvs..
Loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te rugam sa ne povestesti daca si/sau cum te-au ajutat informatiile din aceasta pagina. Asteptam sugestiile si/sau observatiile tale. Multumim.

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...