Blogul oficial - "Exercitii si diete pentru slabit " | Comunitatea membrilor : Inscriere | Autentificare

Urmati-ma prin Email

Eco-formare aerobic pentru Pierdere în Greutate

Eco-formare aerobic pentru Pierdere în Greutate

     Nu te plictisesti, uneori, cu exercitii de aerobic? Simti uneori ca nu vei obţine rezultatele pe care ar trebui să le de-a antrenamentul aerobic? Dacă este aşa, atunci treci la aerobic trans-formare, poate asa ceva este pentru tine.

     Aerobic trans-formare se referă la utilizarea de două până la trei tipuri diferite de exercitii aerobice in timpul unei sesiuni de exerciţiu. De exemplu, dacă ai de gând să faci exercitii pentru 60 de minute, s-ar putea începe cu 20 de minute de mers pe jos sau jogging, urmat de 20 de minute de ciclism, şi să termini cu 20 de minute de canotaj.


Acum, te rog să nu ai impresia că trebuie să fii în mare formă pentru a face acest lucru sau că trebuie
neaparat să fie de 60 de minute. Poti începe cu ceva la fel de simplu ca o plimbare de zece minute, urmat de zece minute pentru vizionarea unui film de exerciţiu. Acest lucru inseamna aerobic trans-formare. Poti construi treptat de acolo, din film, un program pentru tine.

Poate te ajuta si acest video alaturat:

  
     Aici sunt unele dintre exercitiile pe care le poti utiliza în al tau trans-program de formare; mersul pe jos, jogging-ul, ciclism-ul, canotaj-ul, urcatul scarilor, inot-ul, exercitii de pe un video, etc. Orice combinaţie de exerciţii aerobic ai vrea sa faci. Du-te pur şi simplu de la unul la altul cu foarte putin timp intre ele.

Aerobic trans-formare este benefic pentru tine în mai multe moduri:

1. Acesta oferă o varietate care elimina monotonia adesea asociat cu a face acelasi exercitiu pentru o perioadă lungă de timp.

2. În cazul în care sesiunile de exercitii fizice sunt mai puţin monotone şi devin mai plăcute, o sa simti ca iti sunt mult mai susceptibile de a le exercita mai des şi pentru perioade mai lungi de timp.

3. Vei fi mai puţin predispus la supra-utilizarea leziunilor care apar uneori de a face aceleaşi mişcări de exerciţii de peste si peste din nou.

4. Ai tonus la mai multi muschi, deoarece sunt utilizaţi mai multi muschi. De exemplu,la mersul pe jos faci tonusuri in cea mai mare parte a muşchilor in partea de jos a corpului iar la canotaj faci muşchii corpului, de asemenea, la partea superioara. Chiar şi exerciţii, cum ar fi mersul pe jos şi de ciclism, fac muschii sa lucreze in cele mai mici amanunte, cum ar fi incheieturile.

5. Aerobicul este foarte specific, pentru ca muschii sunt bine lucrati. De exemplu, poti merge pe jos zece kilometri pe zi şi încă să fii oarecum liniştit după urcatul scarilor, deoarece nu s-au antrenat muschii pentru aceasta mişcare specifică. Aerobicul eco-formare iti permite să dezvolti activităţi de formare mai cuprinzătoare de aerobic.

6. Aerobicul trans-formare este eficient pentru pierderea in greutate, deoarece sunt de tonifiere şi de formare a sistemelor de grăsime, de ardere la mai multi muschi. Esti dispus, de asemenea, mai mult ca probabil să faci exercitii în mod regulat şi pentru perioade mai lungi de timp. Aceasta promovează, de asemenea, pierderea în greutate şi cu fitness.

     Stiu ca ai auzit de toate acestea dar eu sper ca prin acest articol sa te impulsionez de a trece de la sala la un aerobic de eco-formare.
Loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te rugam sa ne povestesti daca si/sau cum te-au ajutat informatiile din aceasta pagina. Asteptam sugestiile si/sau observatiile tale. Multumim.

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...