Blogul oficial - "Exercitii si diete pentru slabit " | Comunitatea membrilor : Inscriere | Autentificare
Loading...

Urmati-ma prin Email

Ce este Pilates?

Ce este Pilates?

     Pilates este un sistem de peste 500 de exerciţii controlate care iti angajează mintea şi starea totală a corpului cu ajutorul unui regim de exercitii populare, care utilizează aparate speciale. Numit după Joseph Pilates, sistemul de Pilates exercitii sa dovedit a fi de nepreţuit nu numai pentru utilizatorul de fitness, dar si pentru traineri profesionişti. Pilates, o tehnica de exerciţii şi mişcări fizice destinate să se întindă, să consolideze şi sa echilibreze corpul.

     Practica regulata de exerciţii specifice sunt unite cu modele de respiraţie si concentrare. Pilates lucreaza mai multe grupe musculare simultan prin mişcare lină, continuă, cu o concentrare in special pe consolidarea şi stabilizarea de bază.Pilates se axează pe calitatea de mişcare, mai degrabă decât cantitatea, ceea ce face sa te simti odihnit, mai degrabă decât obosit dupa o sesiune. Pilates are o abordare echilibrată, astfel încât nici un grup muscular nu este suprasolicitat şi corpul funcţionează eficient.Odată cu îmbătrânirea poporului nostru şi de tendinţa de creştere faţă de practicile conştiente pentru sănătate, moderata, Pilates este mult mai probabil să se găsească pe o listă de aşteptare de la YMCA, şi dumneavoastră în şcolile publice locale,
ar trebui sa militati pentru formarea idealurilor de fitness ale generaţiei noastre viitoare.


     Practicat în mod loial, Pilates aduce multe beneficii, cum ar fi:

 · Creşterea capacităţii pulmonare şi de circulaţie, prin respiraţie profundă.
 · Forţa de aderenţă şi flexibilitate, în special a muschilor de abdomen si spate, de coordonare, atât musculare şi mentale,
sunt componente cheie într-un program eficient a lui Pilat.
 · Postura, echilibrul, puterea şi inima vor creste in rezistenta.
 · Densitatea osoasa a imbunatatiri comune de sănătate, pe măsură ce devin mai constienti de corpul vostru. sistemul Pilates va învaţă echilibru şi controlul asupra organismului.

     De azi, a lui Pilat echipament nu este cu mult diferit de cel de zile anterioare. Din cauza naturii echipamentului de piese destinate inimitabilului cu adevărat să acţioneze ca o completare la exerciţiile mat provocatoare.

                                                                                    

Pilat Mută

Sută - Aceasta miscare intareste trunchiul solicitând muschii spatelui pentru a lucra în sinergie cu muschii abdominali.

Rulati - Aceasta miscare intareste muschii abdominali.

One-picior-Circle - Această mişcare deschide şoldul, pentru creşterea flexibilităţii.

One-picior-Scratch - Aceasta miscare intareste muschii abdominali, cu efect de opoziţie de a menţine plat spatele pe podea în timp ce faci bicicleta cu picioarele.

Un singur picior drept-Scratch - Aceasta miscare intareste muschii abdominali de opoziţie de a menţine plat spate pe podea în timp ce faci trotineta cind cu un picior cind cu altul.

     De reţinut este că ar trebui să consultati un medic înainte de a începe orice program de exercitii. Păstraţi întotdeauna apa aproape de dvs. şi să beti înainte de a ajunge prea setosi.

     Avem o viata extraordinara! 

- Simţiţi-vă liber să utilizati acest ghid si de a citi şi a scrie comentarii la comentarii cu fitness.

     Site-urile serioase, raspund la email-uri si dau intodeauna reply la comentarii.

     Luati in considerare sfaturile de mai sus atunci cind este vorba de sanatate dvs..

Loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te rugam sa ne povestesti daca si/sau cum te-au ajutat informatiile din aceasta pagina. Asteptam sugestiile si/sau observatiile tale. Multumim.

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...